/ Service Delivery Manager
Voor een van de meest toonaangevende zorgverzekeraars in België zijn wij momenteel op zoek naar een Service Delivery Manager die zich wilt aansluiten bij een dynamisch team en wilt bijdragen aan het realiseren van hun visie op gezondheidszorg. Als je een enthousiaste professional bent die gedreven wordt door de wens om een positieve impact te hebben op het leven van anderen, neem dan nu snel contact op met ons!
▪ Managen van het ICT support proces
▪ Managen van het ICT team
▪ Coördinatie van alle implementaties en verbeteringsacties
▪ Verantwoordelijk voor het ict contract management en het opvolgen van de ict KPI’s
▪ Ondersteunen van het budget proces
▪ Expert in ICT service management
▪ Sterke projectmanagement skills
▪ Sterke people management skills
▪ Grondige kennis van ITIL processen
▪ Goede kennis van verschillende ICT technologieën
▪ Sterke communicatieve vaardigheden
▪ Procesmatig ingesteld
▪ Ervaring met projecten in oracle ERP/HRMS/CRM applicaties
▪ Engels: minimaal niveau C1 voor spreken en schrijven. Nederlands of Frans is wenselijk: minimaal niveau B2 voor spreken en schrijven.
▪ Vooral Brussel.
▪ Minstens 1 dag per week on site tenzij het project meerdere per week vereist.
▪ Concreet is het 4 dagen thuiswerk indien de opdracht het toelaat.
▪ 220 mandagen per jaar.
▪ Dagtarief (8u) excl. BTW en dient alle onkosten te dekken (Indexatie : loonindex Agoria digitaal op 80% van het tarief).
▪ Standby diensten: uurprijs. Zodra prestaties wordt er gewerkt met dagtarief. Per 20 werkdagen is er 1 week wacht.
▪ Eventuele prestaties op zaterdag en na 22u00 op maandag en vrijdag: 150%
▪ Eventuele prestaties op zon- en feestdagen: 200%
Solliciteer nu